Przejdź do głównej zawartości

CRYSTAL - szyk wieczorowej biżuterii.

Biżuteria z marzeń

Kolczyki z kolekcji Crystal mają swoje szczególne miejsce w mojej szkatułce z biżuterią. Kiedy je tworzyłam nie miałam jeszcze planów na całą kolekcję. Pierwsza para wyrosła z potrzeby podkreślenia wyjątkowym wyglądem mojego wyśmienitego nastroju. Czekała mnie długo oczekiwana zabawa w gronie eleganckich ludzi. Pragnęłam podkreślić wyjątkowość i niecodzienność tej chwili.

Nienaganna elegancja

Elegancka i podniosła uroczystość wymaga odpowiedniej oprawy. Od gości spodziewa się szykownych strojów. Jeśli chodzi o mnie jestem zwolenniczką klasyki w komponowaniu swojej garderoby. Na bazie rzeczy uniwersalnych lubię budować swoje stylizacje. By wzbudzić zachwyt, stawiam na grę detalami. Komponentów, na które składa się kobiecy urok jest jednak zbyt wiele by ekspertyzować teraz o wszystkich. Skupię się tutaj na swojej ukochanej biżuterii...

Starannie zaprojektowane

Projektując Crystal starałam się wycisnąć esencję kobiecości, elegancji, szyku oraz zmysłowości. Tak chciałam się w nich poczuć. Ze wszystkich znanych mi wówczas sutaszowych form powstała ta odpowiadająca mojej wizji. Kolczyki na tyle proste i wpisujące się w klasykę by harmonizowały z moim osobistym gustem. Uszyte w barwach przepięknej szmaragdowej zieleni, w której można poczuć się jak w szlachetnych kamieniach. W końcu tak lekkie i wygodne by przetańczyć w nich całą noc i nie mieć ochoty ściągnąć nawet nad ranem...

Wyczucie stylu

Wiem już, że mocno podkreśliły mój styl. Towarzyszyły mi już podczas niejednej okoliczności. Spełniły moje oczekiwania co do poczucia elegancji i spotęgowały wyjątkowość mojego nastroju. Nie musiałam przy tym rezygnować z wygody. Sutaszowe pasma z których szyję kolczyki są bardzo lekkie. Dzięki temu ten fason kolczyków jest ultrawygodny. Tajniki powstawania sutaszowych cudeniek przybliżam w poprzednim wpisie. Skoro ja się poczułam tak wyjątkowo za sprawą małego dodatku dlaczego nie miałabym się tym odczuciem podzielić...? Dziś poza pięknymi kolczykami oferuję odczuwalne wartości, które zawsze towarzyszą kobietom przy zdobieniu się i celebrowaniu pięknych chwil.

Piękno tkwi w szczegółach

Upłynęło trochę czasu zanim to przemyślałam, ubrałam w wybrane kolory oraz zaplanowałam szczegóły. W trakcie samej pracy i tak było sporo korekt by powstała kolekcja na miarę wysmakowanego kobiecego stylu. Kolekcję Crystal zadedykowałam kobiecie, która skrupulatnie dba o swój modowy wizerunek. Świadomej swojej kobiecości i wyjątkowości. Pragnącej podkreślić swój czar oryginalnym dodatkiem. Przede wszystkim jednak by podzielić się komfortem noszenia rzeczy wyjątkowych jednocześnie zachowując swój unikatowy styl. Podkreślenie prawdziwego kobiecego piękna jest łatwiejsze w towarzystwie gustownie dobranej biżuterii... Jest tylko jeden jedyny warunek by czarująca moc kolczyków zadziałała należycie...Towarzystwo Twojego pięknego uśmiech - bez niego nie ma stylu...
Po więcej biżuteryjnych inspiracji zapraszam również na Project Annette - biżuteria sutasz. Aneta

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Na nową drogę życia!!

Kolczyki ślubne Chcę dziś Wam pokazać zwieńczenie kolekcji Crystal, wyjątkowym projektem. Kolczyki skrojone idealnie do śnieżnobiałej sukni ślubnej. Marzenie Panny Młodej o idealnym i harmonijnym wyglądzie w najważniejszym dniu ślubu. Zostały wykonane z dbałością o detale pasujące do sukni oraz pozostałych dodatków. Crystal Na nową drogę życia... Kolczyki Crystal zamówisz drogą wiadomości prywatnej na Project Annette - biżuteria sutasz. Serdecznie zapraszam ;) Aneta

Crystal Sapphire - kobieta wieczorową porą.

Piękno tkwi w szczegółach Crystal Sapphire są kontynuacją całej kolekcji Crystal , różniącej się kolorami oraz zdobnymi detalami. Motywem przewodnim jest tutaj lśniący kryształek stanowiący serce kolczyka. Od niego rozpoczyna się praca nad detalami. Kolczyki zawdzięczają swój kształt oraz kolor delikatnym pasmom sutaszu . Dzięki temu są one bardzo lekkie i wygodne. Całość utrzymana jest w zbliżonej formie długich, szykownych i zgrabnych kolczyków. Szafirowa inspiracja Cały blask skradły tutaj wyjątkowej urody kryształki o głębokiej szafirowej barwie. Ze względu na swoją urodę szafir jest jednym z minerałów najbardziej pożądanych w jubilerstwie. Uznawany za uosobienie wierności, miłości i skromności. Bardzo często wykorzystywany jest zatem w pierścionkach zaręczynowych. Dzięki biżuterii skomponowanej ze szklanych kryształków możemy poczuć się wytwornie i niezwykle elegancko, niczym za sprawą szlachetnych kamieni... R jak Rękodzieło Delikatność, smukła forma oraz wyważona ko

Fascynacja, wyobraźnia, kreacja.

DOBRY INSTYNKT      Biżuteria jest bardzo osobistą rzeczą, którą opowiadamy o sobie nie wypowiadając żadnych słów. Jeżeli jest dziełem przypadku, podążaniem za modą - nie wyraża nas samych.  Staje się ulotną chwilą, zapomnianym momentem.  Wybierając biżuterię najcześciej myślimy o obowiązujących trendach. Boimy się wyjść poza sztywne ramy. Zapominamy o tym, że świadomie i indywidualnie kreując siebie wzmacniamy poczucie własnej wartości, stajemy się odważniejsi, spełniamy się i pozytywnie karmimy własne EGO.  FASCYNACJA Fascynuje mnie tworzenie biżuterii, która spełnia pragnienia. Jest dedykowana dla konkretnej osoby, wykonana zgodnie z indywidualnym wyobrażeniem. Jej wzór, kolor, styl tworzy jedyny egzemplarz wyrażający i opisujący wyjątkową osobowość. ONE I AM  określa biżuterię, która odzwierciedla moje spojrzenie na drugiego człowieka. Każdego postrzegam jako osobowość jedyną, niepowtarzalną.